maandag 2 juli 2012

Goede voornemens.


Vandaag is het 2 juli. En wat betekent dat? We zijn over de helft van het jaar! Gister waren we precies óp de helft van het jaar, en vandaag hebben we dus precies nog een half-jaar te gaan voor het 2013 is. Een prima datum dus om eens te kijken naar de goede voornemens. Voor sommige zal dit een ''oh, nee'' moment worden, terwijl andere al trots zijn omdat ze hun goede voornemens zijn nagekomen.

Wat ik altijd doe is mijn goede voornemens in een boekje opschrijven. Af en toe kijk ik erin om te zien of ik al veel van mijn voornemens heb volbracht. Vandaag, nu we precies óver de helft van het jaar zijn, kijkt ik altijd met extra aandacht ernaar. Wat moet ik nog dít jaar doen, en waar kan ik trots op zijn?

Hierbij dus even een tip: kijk (of bedenk) welke voornemens je dit half-jaar nog moet volbrengen. En wees ook trots op welke voornemens je wél al heb volbracht!

2 opmerkingen:

  1. Leuk artikel! Ga nu ook maar eens kijken welke goede voornemens ik nog moet volbrengen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel! Ga nu ook maar eens kijken welke goede voornemens ik nog moet volbrengen...

    BeantwoordenVerwijderen