zondag 17 juni 2012

Mijn Favoriete iPhone apps.

Vorige week kwam er al een artikel online waarin ik jullie mijn favoriete iPad apps vertelde. Vandaag is de iPhone aan de beurt! Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk andere apps te reviewen dan in het artikel over de iPad. Hier mijn favo-apps:

- Mijn Hi. Als mobiele aanbieder heb ik Hi. Ik heb een abbonnement met 250 belminuten en 1000 mb internet per maand. Ik vind dit al een hoop, en wil er dus ook niet overheen! De app van Hi is heel handig, je ziet meteen hoeveel procent je deze maand al hebt verbruikt, en kan daar rekening mee houden. Ook kan je zien wat de rekening van deze maand is. Heel handig dus!

- Spotify. Deze app kennen jullie vast allemaal wel. Een hele handige app om al mijn favoriete muziek te luisteren!

- Pollen lite. Dit is een app die je laat zien welke gebieden de meeste pollen in de lucht hebben, en van welke planten deze komen. Aangezien ik last heb van hooikoorts, is dit voor mij heel handig!

- Shazam. Dit vind ik misschien wel de handigste app OOIT. Ik hoor heel vaak een leuk liedje, maar ik weet de artiest niet. Dan open je Shazam en die zoekt uit van wie het liedje is.

- Battery. Battery is een app die je laat zien hoeveel batterij je nog hebt. Handig om te kijken hoelang je nog kan bellen of internetten.

- QRreader. De laatste tijd zie je ze wat minder, QR-code’s. Die vierkante code’s met rare, zwarte patronen. Met deze app kan je ze scannen en krijg je de informatie of website van de code te zien.

- ING bankieren. Ik heb (o.a.) een rekening bij de ING. Met deze app kan je snel even geld overmaken of zien hoeveel er op je rekening staat. Handig als je in de winkel staat en je wilt even kijken of je het kan betalen.

- 9292OV. De laatste tijd reis ik steeds meer met het openbaar vervoer, en dan kan deze app natuurlijk niet missen. Je kan hiermee route’s en tijden ophalen, maar ook naar vertragingen kijken.

Verder zijn er natuurlijk nog de apps die ik in het artikel ‘Mijn favoriete iPad apps’ al heb verteld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten